Phoenix (ft. Cailin Russo and Chrissy Costanza) | Worlds 2019 - League of Legends

แชร์
ฝัง
  • เผยแพร่เมื่อ 8 ต.ค. 2019
  • Destroy your doubt, face the future.
    For more information on the 2019 League of Legends World Championship visit www.lolesports.com.
    --
    Listen now: smarturl.it/phoenixlol
    Spotify: smarturl.it/phoenixlol/spotify
    Apple Music: smarturl.it/phoenixlol/applemusic
    iTunes: smarturl.it/phoenixlol/itunes
    Google Play: smarturl.it/phoenixlol/googleplay
    Deezer: smarturl.it/phoenixlol/deezer
    SoundCloud: soundcloud.com/leagueoflegends/phoenix-ft-cailin-russo-and-chrissy-costanza-worlds-2019
    --
    “Phoenix”
    Featured artists: Cailin Russo and Chrissy Costanza
    Written by: Alex Seaver of Mako, Riot Music Team and Stevie Aiello
    Produced by: Riot Music Team and Alex Seaver of Mako
    Additional production by: Scott "Noisecastle III" Bruzenak
    Verses mixed by: Eric J
    Chorus and bridge mixed by: Tony Maserati
    Additional mixing on chorus and bridge by: Alex Seaver of Mako
    Mastered by: Scott Sedillo at Bernie Grundman
    Vocals performed by: Cailin Russo and Chrissy Costanza
    Cello solo performed by: Tina Guo
    Video created in collaboration with: sauvage.tv
    cailinrusso
    chrissycostanza
    wearemako
    Chrissy Costanza appears courtesy of Fueled By Ramen
    --
    What are you willing to lose?
    You cover your wounds, but underneath them
    A million voices in your head that whisper, "Stop, now"
    Another twist of the knife, turn of the screws
    It's all in your mind and it's fighting you
    Arm yourself, a storm is coming
    Well, kid...
    What you gonna do now?
    It's your reflection looking back to pull you down
    So are you gonna die today or make it out alive?
    You gotta conquer the monster in your head and then you'll fly
    Fly, Phoenix, fly
    It's time for a new empire
    Go bury your demons then tear down the ceiling
    Phoenix, fly
    And now you're playing with matches, come out of the ashes
    Underneath you, a million voices in the crowd they're screaming, "Stop, now"
    Well let 'em swallow their pride, you're turning the tide to true believers
    Got them in the palm of your hand, you're playing God now
    What you gonna do now?
    It's your reflection looking back to pull you down
    So are you gonna die today or make it out alive?
    You gotta conquer the monster in your head and then you'll fly
    Fly, Phoenix, fly
    It's time for a new empire
    Go bury your demons then tear down the ceiling
    Phoenix, fly
    #Worlds2019
  • เกมเกม

ความคิดเห็น • 37 978

  • Kox Mati 74
    Kox Mati 74 17 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    this moment when enemy hits lvl6 before u

  • Gameplay Soma
    Gameplay Soma 17 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    POG

  • Savannah White
    Savannah White 17 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    all of us from 2017 are waiting for the live show...... 😬😬😬😬

  • 깜쥐
    깜쥐 17 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    ... why

  • Lotus Gaming - Clash Royale & More
    Lotus Gaming - Clash Royale & More 17 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Faker: *is depicted as Karma*
    Ryze & Azir:*Frustrated confusion*

  • Amine
    Amine 18 ชั่วโมงที่ผ่านมา +1

    ez

  • Alexandre Sato
    Alexandre Sato 18 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    The bass in the soundcloud version is so much better... have no idea what happened with the audio in the video version.

  • Thắng Nguyễn
    Thắng Nguyễn 18 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Rất hay good music

  • EXO Hórus
    EXO Hórus 18 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Director: What is your favorite genre?
    Riot: *Me*

  • Floydhead
    Floydhead 18 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    meh

  • StarLight
    StarLight 18 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    wow, that a lot dislikes here 0_0

  • Roberto Gjeta
    Roberto Gjeta 18 ชั่วโมงที่ผ่านมา +1

    2:35 look his face xdddd!!

  • Aizad
    Aizad 19 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    The most beautiful girl is NEZUKO

  • mido mekky
    mido mekky 19 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    woooow
    good jop

  • Droolsial
    Droolsial 19 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Are you gonna die today?
    Yeah, of boredom after watching this garbage.

    • mido mekky
      mido mekky 19 ชั่วโมงที่ผ่านมา

      wanna dieee

  • Droolsial
    Droolsial 19 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    KDA better be amazing this year, because this was awful.

  • Nagib Husaric
    Nagib Husaric 19 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    1:25 sweet detail when Faker do his famous neck flex.

  • Rafael Erthal
    Rafael Erthal 19 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Music playing:
    My reaction: this music is so bad
    Music: Fly, Phoenix fly
    My: FLYYYYYYYYYYYYYYY PHOENIX FLYYYYYYYYYYYYYYYYYY

  • Ekto
    Ekto 19 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    go bury teammates then tear down the ceiling. Phoenix fly!

  • seven oh seven
    seven oh seven 19 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    I dont play LoL but I was intrigued with the upcoming mobile release of the game so I decided to browse and listen to the songs. And i must say that even though majority somehow did not find this as epic or as good as other Worlds songs, I personally find it motivating and pleasing to hear in its own way :D

  • th007 ssg
    th007 ssg 19 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    One of the bests sounds that riot games has choose. But i still thinking that KDA will be the best song always

  • Oscar Wilson
    Oscar Wilson 19 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    rly grown on me

  • Willy Rincon
    Willy Rincon 19 ชั่วโมงที่ผ่านมา +2

    I don't know why so many people don't like this beauty, yeah, is not as hype as Rise or Warrior, but dude, this is a great song. I get the chills everytime I listen to it.

  • Ritchie Leong
    Ritchie Leong 20 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Imagine if this song was sang by Sia. It would be 💣💣💣💣💣

  • Random Guy
    Random Guy 20 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Just only 16m views, pathetic world song

  • aManOfCulture
    aManOfCulture 20 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    The worlds music keeps getting worse every year. S2 and S4 were the best imo

  • Just TheJust
    Just TheJust 20 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    1. Listen to this song
    2. gets hyped up
    3.0/7/0

  • Galaxy
    Galaxy 20 ชั่วโมงที่ผ่านมา +1

    The hair animation tho. Quite satisfying.

  • Chantal Bruns
    Chantal Bruns 20 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    "Fly, fly, Jesus, fly"

  • captloki13
    captloki13 20 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    I was mildly disappointed it's not FoB

  • felipe allves
    felipe allves 20 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Essa foi umas da melhores abertura do lol

  • Cargo Bike
    Cargo Bike 20 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    NA’s Demons: Groups

  • TV잼드
    TV잼드 20 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    2:35 ???: 음~넵!!!오늘은 슛포러브 레전드오브레전드!!!

  • Sava Kirilov
    Sava Kirilov 20 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Why isn't faker ryze?

  • Antreas Sgouros
    Antreas Sgouros 21 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    I love how all forget the 6th member for each EU team. Madrid will be F(r)natic!!! Was waiting for this the past 8 years. This time EU will make the difference!

  • Sekki
    Sekki 21 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    So they’re playin with them selves huh :^)

  • melC Clem
    melC Clem 21 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    other esports titles should also have a music for majors

  • Léo Cazetou
    Léo Cazetou 21 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    NA: Why is there nobody to represent our region in this video?
    Everybody: cuz there is nobody that's representing NA in quaterfinals :>

  • 男kevin
    男kevin 21 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    1.25 GODDDDDDDDDDDDDDDDD

  • Zhen Tyronis
    Zhen Tyronis 21 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Where's Bjergsen in this Video? Riot must've made a mistake. Because TSM will win worlds 2019.

  • 펩시맨
    펩시맨 21 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    1:46 미드차이ㅋㅋㅋㅋ

  • Wind Walker
    Wind Walker 21 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    I like rise better non the less it’s only rival is legends never die

  • Maykon Silva
    Maykon Silva 21 ชั่วโมงที่ผ่านมา +1

    Qualidade de verdade em um vídeo

  • Tú Lệ Lê Phùng
    Tú Lệ Lê Phùng 21 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    mới đầu nghe không thấm, mà cứ chèn vào làm nhạc nền mấy video lmht hoài đâm ra nghe riết ngấm lúc nào không hay :))
    this song was not catchy at the first time but after several videos have it as background music, I begin feeling the beat.

  • 최강LCK
    최강LCK 21 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Are you gonna die today?

    All Korean teams : NO!!

  • Hoàng Thành
    Hoàng Thành 21 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Good!

  • Original Content
    Original Content 22 ชั่วโมงที่ผ่านมา +1

    are u gonna die today or make it out alive.
    me:solo 1v1 first 1minutes
    enemy:*FIRST BLOOD*

  • Kunegunda
    Kunegunda 22 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    ❤️

  • Legit Lama
    Legit Lama 22 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    After watching FNC vs RNG that song was the first thing I thought of.

  • coiwazzup
    coiwazzup 22 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    From Viet Nam with love ♥

  • Gabriel AG
    Gabriel AG 22 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Honestly,it not your first time watching...

  • 765643524 3465976078765
    765643524 3465976078765 22 ชั่วโมงที่ผ่านมา +1

    Go bury your teammates then tear down the ceiling.

  • march dimal
    march dimal 22 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    2:52 most satisfying moments

  • Skylie Choco
    Skylie Choco 22 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    What’s the story behind the song ?

    • trashhunter
      trashhunter 22 ชั่วโมงที่ผ่านมา

      Pros overcoming their past

  • Đức Gaming
    Đức Gaming 22 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    "Are you gonna die today "



    Yummi:yes and she w to you :(

  • Suhail .M
    Suhail .M 22 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Real 'Awaken' vibes from this

  • Monkey D Luffy
    Monkey D Luffy 22 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Rito Games: So are u gonna die today?
    Me: Yes,Cause they have a freaking fed 1-shot Twitch JG
    Edit: Spoiler Alert! (We won)

  • RANDOM HOBBIES
    RANDOM HOBBIES 22 ชั่วโมงที่ผ่านมา +1

    RIOT:are you gonna die today
    Moonton:Im gonna die soon

  • Clarity
    Clarity 22 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    GO FPX AND IG! LAST HOPES OF LPL!

  • Setzuko
    Setzuko 23 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    This song makes sense after watching rekkless plays.